我的简介

"An Apple A Day Keep the doctor away" I am a girl lik to share the feeling inside my heart to ppl but i dunlik to tell ppl sometime,so i use to types here as a way to let ppl know ~ X student form SJKC Chong Wen& SMK Sri sentosa. Now i am student of Tar College , study business in marketing~

2013年4月6日星期六

我就是这样

无论如何我就是爱着你,就算傻,就算笨,我还是不想改变我的心意,从你开始叫我老婆的那一刻,我其实就决定这样爱着你了,这就是我,一个很固执的我,一个很顽固的我,只有爱你,我是会固执和顽固到底的。我知道你放弃了,但没关系,至少你是开心的,那就好了!如果有天,你回来告诉我,你还是爱我的,那我一定不用考虑的接受你,但我也知道那只是个梦,你不会再找我了,恋人和朋友,现在的我们都做不成了 〒_〒。

没有评论:

发表评论