我的简介

"An Apple A Day Keep the doctor away" I am a girl lik to share the feeling inside my heart to ppl but i dunlik to tell ppl sometime,so i use to types here as a way to let ppl know ~ X student form SJKC Chong Wen& SMK Sri sentosa. Now i am student of Tar College , study business in marketing~

2010年5月3日星期一

友情vs愛情

友情...是廉價的嗎?愛情...是廉價的嗎?
對我而言...友情,是可貴的!可貴代表著可是很貴的...愛情,是很珍貴的!珍貴代表著有如珍珠那么貴...
可是我發現友情和愛情是很脆弱的...
友情會被愛情影響...愛情會被友情影響...為什么呢?
還好我的朋友...不認識你...還好你...也不認識我的朋友...
我很貪心嗎?我只想友情和愛情同時完美擁有...
每當我在友情是輸家;愛情就是贏家....每當我在友情是贏家;愛情就是輸家...難道不能雙方都贏嗎?

没有评论:

发表评论