我的简介

"An Apple A Day Keep the doctor away" I am a girl lik to share the feeling inside my heart to ppl but i dunlik to tell ppl sometime,so i use to types here as a way to let ppl know ~ X student form SJKC Chong Wen& SMK Sri sentosa. Now i am student of Tar College , study business in marketing~

2010年4月17日星期六

我手上的傷,你看得見。。。我心的痛,你看得見嗎??

你聽見了嗎。。。心碎的感覺。。。?當你叫。。。我等時侯。。。愛情。。。就不能簡單些嗎??我討厭等待的感覺。。。你叫我等,證明了。。。你的自私。。。你始終選者聽她的。。。我好失望~那我該放棄嗎?腦袋。。。叫我一定要;心卻說。。。不能。。。那我該怎樣??我該為自己自私嗎??放棄你嗎??誰能告訴我。。。

没有评论:

发表评论