我的简介

"An Apple A Day Keep the doctor away" I am a girl lik to share the feeling inside my heart to ppl but i dunlik to tell ppl sometime,so i use to types here as a way to let ppl know ~ X student form SJKC Chong Wen& SMK Sri sentosa. Now i am student of Tar College , study business in marketing~

2013年11月12日星期二

对号入座篇

不知道几时开始,我的部落格随便的被不知名的人看到。也许我也有错,应该把部落格隐藏,然而这个不是我的做风。既然我写的出这个部落格,我就预料到会被看到的。 我在写部落格时不爱著名名字,除非那个人我超恨还有超爱,我才会著名名字。但是我写部落格的目的只为了发泄,却有人喜欢对号入座. 无法不承认,那人也太自恋了吧?!

没有评论:

发表评论