我的简介

"An Apple A Day Keep the doctor away" I am a girl lik to share the feeling inside my heart to ppl but i dunlik to tell ppl sometime,so i use to types here as a way to let ppl know ~ X student form SJKC Chong Wen& SMK Sri sentosa. Now i am student of Tar College , study business in marketing~

2010年7月13日星期二

不同?

我看见你,只有快乐,但没有满足...
我看见你,非常满足幸福...和有点难相信你爱我...
我看见你,有很多无奈...我想让你知道...我只想和你做朋友...
你你你,对我而言有不同的定义...但幸福的的是...我能认识你们...

没有评论:

发表评论