我的简介

"An Apple A Day Keep the doctor away" I am a girl lik to share the feeling inside my heart to ppl but i dunlik to tell ppl sometime,so i use to types here as a way to let ppl know ~ X student form SJKC Chong Wen& SMK Sri sentosa. Now i am student of Tar College , study business in marketing~

2014年3月17日星期一

讨厌的她

有那个有曾经的交往过得人没有过去! 要没有过去,那就找一个没有交往过得对象啊~
女生的滥情,只可以怪他爱的人多情!
我就是爱唠叨~可是不想是谁的错~为什么我一说她,你就脸黑?难道这个就不是有意思吗? 我为什么会不停说,你想想!你黑脸一次,我就会再说下一次!

没有评论:

发表评论